FAQ – Często zadawane pytania
Masz pytanie dotyczące naszych produktów?
Zebraliśmy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi w ramach poszczególnych kategorii.
5 najczęściej zadawanych pytań
Gdzie mogę kupić produkty lavera?
Nasze produkty są ogólnie dostępne w sklepach z ekologiczną żywnością, sklepach z kosmetykami naturalnymi, aptekach, sklepach ze zdrową żywnością, perfumeriach, domach towarowych, drogeriach, w naszym własnym sklepie internetowym na stronie www.lavera.de, a także w innych sklepach internetowych.
Należy pamiętać, że asortyment może się różnić w zależności od sprzedawcy.
Jak stosować serum?
Serum lavera najlepiej stosować PO dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy i PRZED nałożeniem ulubionego kremu na dzień lub na noc. Powód: na świeżej, oczyszczonej skórze małe, wysoko skoncentrowane cząsteczki aktywnych składników serum mogą delikatnie wniknąć w głąb skóry. W zależności od potrzeb skóry serum można nakładać codziennie lub kilka razy w tygodniu.
A propos: szybko wchłaniające się serum lavera idealnie nadają się również jako baza pod makijaż, ponieważ ich delikatna konsystencja nawilża i pielęgnuje skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy.
Nasze wskazówki:
- Aby uzyskać uczucie odświeżenia skóry, delikatnie wklep serum lavera w okolice oczu.
- Czy znasz koncepcję „mapowania twarzy”? Ta metoda pielęgnacyjna polega na łączeniu kilku serum w celu uzyskania różnych efektów pielęgnacyjnych. W tym celu nałóż serum punktowo na poszczególne partie skóry, aby ukierunkowanie pielęgnować „problematyczne miejsca”, takie jak przebarwienia lub drobne zmarszczki wokół oczu.
- Jeśli chcesz, możesz nałożyć serum lavera również na szyję i dekolt – nie tylko skóra twarzy lubi być rozpieszczana!
Wskazówki dotyczące codziennej pielęgnacji twarzy z użyciem serum
- Dokładnie oczyść skórę twarzy odświeżającym żelem do mycia, łagodnym mleczkiem oczyszczającym i tonikiem dostosowanym do rodzaju skóry.
- Nałóż serum lavera okrężnymi ruchami na całą twarz lub tylko na wybrane partie i delikatnie wmasuj.
- Odczekaj chwilę, aż serum całkowicie się wchłonie.
- Następnie nałóż swój zwykły krem na dzień lub na noc.
Jak prawidłowo stosować szampony i żele pod prysznic w kostce lavera?
Trzymaj szampon lub żel pod prysznic w kostce lavera pod ciepłą wodą i dobrze spień produkt w dłoniach. Wmasuj pianę w mokre włosy. W przypadku żelu pod prysznic w kostce delikatną pianę rozprowadź na mokrej skórze. Następnie dokładnie spłucz.
Po zastosowaniu produkty lavera w kostce należy pozostawić do wyschnięcia na powietrzu. Do higienicznego przechowywania polecamy nasze praktyczne pudełko na szampon i żel pod prysznic wykonane z celulozy bambusowej.
Które produkty lavera są wegańskie?
W naszym sklepie internetowym wyszczególniliśmy nasze wszystkie wegańskie produkty. Można je tam szybko i łatwo znaleźć, i dodać bezpośrednio do koszyka.
Chcemy produkować kosmetyki naturalne, które mają długotrwałe działanie. Aby sprostać tym wymaganiom i zaoferować najlepsze możliwe rozwiązania pielęgnacyjne, w wybranych produktach lavera stosujemy również składniki niewegańskie. Dotyczy to niektórych produktów lavera colour cosmetics (np. produktów do stylizacji ust, różu lub cieni do powiek).
Przykładami składników niewegańskich w kosmetykach naturalnych lavera są wosk pszczeli, karmin lub ekstrakt z pereł. Zapewniają one naturalny kolor, ochronę skóry lub pożądany efekt pielęgnacyjny. We współpracy z naszymi dostawcami stale testujemy alternatywy dla składników niewegańskich.
Czy wiesz, że już w 2004 roku zdecydowaliśmy się oprócz certyfikowanego znaku kosmetyków naturalnych stosować również symbol kwiatka wegańskiego brytyjskiej organizacji Vegan Society. Symbol ten oznacza, że produkt nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, a jedynie surowce roślinne odnawialne. Każdy produkt spełniający wymagania Vegan Society może nosić symbol wegański. Obecnie większość produktów kosmetyków naturalnych lavera jest wegańska.
Skąd mam wiedzieć, jak długo można przechowywać produkt lavera?
Tak zwany „okres przydatności po otwarciu” (PAO) określa, jak długo można używać produkt lavera po otwarciu. Informację tę można rozpoznać po małym nadrukowanym symbolu słoiczka, w którym widoczna jest liczba (np. 6, 12 lub 24). Liczba ta wskazuje, przez ile miesięcy po otwarciu można bez obaw używać produktu. Nasze produkty z serii colour cosmetics są na przykład oznaczone tą informacją.
Mała wskazówka: po prostu zapisz cienkim, wodoodpornym pisakiem miesiąc, w którym otworzyłeś produkt lavera, obok małego symbolu słoiczka. Dzięki temu zawsze będziesz mieć na oku termin przydatności do użycia i łatwiej oszacujesz, ile czasu zajmie zużycie produktu.
Niektóre produkty lavera zawierają bardzo dokładną informację o terminie przydatności do użycia. Na opakowaniach tych produktów nadrukowaliśmy datę minimalnej trwałości (w skrócie MHD). Data minimalnej trwałości wskazuje, do kiedy najlepiej zużyć produkt. Mały symbol klepsydry wskazuje miejsce, w którym znajduje się data minimalnej trwałości na produkcie. Zwróć uwagę na nadruk, np. 03/2021 (miesiąc/rok). Tutaj znajdziesz informacje dotyczące niektórych naszych rodzajów opakowań:
- Tubki: na górnej krawędzi tubki (załamanie tubki)
- Słoiki: na krawędzi etykiety lub pod słoikiem
- Dozowniki pompowe: pod produktem lub na etykiecie plombującej (np. w przypadku kosmetyków do makijażu lavera)
- Saszetki (maseczki i próbki): z tyłu, na dolnej lub bocznej krawędzi saszetki
- Pudełka składane: spód
Mała wskazówka: regularnie sprawdzaj termin przydatności swoich kosmetyków. A jeśli akurat jesteś w trybie porządkowania, przeczytaj nasz artykuł „Clean your routine”. Wyjaśnimy Ci, dlaczego bałagan w łazience może zakłócić Twoją codzienną rutynę pielęgnacyjną.
Płatności
Czy w sklepie internetowym lavera obowiązuje minimalna wartość zamówienia?
Tak, w naszym sklepie internetowym obowiązuje minimalna wartość zamówienia w wysokości 9,90 €. Uwaga: w przypadku płatności za pomocą faktury Klarna minimalna wartość zamówienia wynosi 20,00 € brutto.
Jakie metody płatności są dostępne w sklepie internetowym lavera?
W naszym sklepie internetowym możesz łatwo i wygodnie zapłacić za produkty lavera za pomocą następujących metod płatności:
Karta kredytowa (Mastercard/Visa)
PayPal
Klarna Faktura (od wartości zakupów 20,00 € brutto)
Klarna SOFORT Przelew
Apple Pay
Przedpłata
Planujemy wprowadzenie kolejnych metod płatności.
Czy w sklepie internetowym lavera można również zapłacić na fakturę?
W chwili obecnej nie możemy zaoferować tej opcji płatności.
Nasza rada: możesz zapłacić za pomocą faktury Klarna. Jeśli nie chcesz korzystać z usług płatności online, możesz zapłacić z góry lub za pomocą przelewu natychmiastowego Klarna.
Moja płatność w sklepie internetowym lavera nie została zrealizowana. Co mam zrobić?
Przykro nam! Najpierw sprawdź, czy wszystkie dane zostały wprowadzone poprawnie. Możesz również sprawdzić następujące rzeczy:
Klarna: sprawdź zdolność kredytową swojego konta Klarna: www.klarna.com
Apple Pay: pamiętaj, że tą metodą płatności można płacić tylko z urządzenia Apple i przeglądarki Safari lub z aplikacji „Wallet”.
Jeśli stwierdzisz, że wprowadziłeś nieprawidłowe dane, spróbuj ponownie, podając prawidłowe informacje.
Jeśli wszystkie dane są prawidłowe, warunki zostały spełnione, a płatność nadal nie została zrealizowana, napisz do nas na adres service@lavera.shop, a my zajmiemy się Twoim zamówieniem tak szybko, jak to możliwe.
Dostawa
Moja paczka nie dotarła, co teraz?
Może to mieć kilka przyczyn. Dlatego w pierwszej kolejności należy sprawdzić numer przesyłki u odpowiedniego dostawcy usług kurierskich i zapytać o status przesyłki. Numer przesyłki znajduje się w potwierdzeniu zamówienia. Sprawdź również, czy paczka nie została dostarczona do sąsiadów.Jeśli status przesyłki nie zmieni się u dostawcy usług wysyłkowych nawet po 5 dniach, skontaktuj się z nami za pomocą naszego formularza kontaktowego i podaj w temacie „Zamówienie”, a w polu tekstowym numer zamówienia.
Jeśli Twoja paczka zostanie zwrócona do nas z informacją, że nie można ustalić odbiorcy, postaramy się dowiedzieć, co było tego przyczyną, i skontaktujemy się z Tobą. W niektórych przypadkach brakuje istotnych danych adresowych, np. numeru domu. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i poprosimy o podanie brakujących informacji. Następnie ponownie wyślemy Twoje zamówienie. Nie ponosisz oczywiście żadnych dodatkowych kosztów.
Moje zamówienie dotarło uszkodzone. Co mogę zrobić?
Bardzo nam przykro, że podczas wysyłki Twojego zamówienia coś poszło nie tak. W takim przypadku prosimy o zgłoszenie tego faktu za pomocą formularza kontaktowego i wybranie tematu „Zamówienie”. Prosimy podać numer zamówienia, abyśmy mogli je zidentyfikować. Skontaktujemy się z Państwem jak najszybciej i znajdziemy rozwiązanie.
Jak mogę anulować zakup?
Masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. W takim przypadku wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres service@lavera.shop i poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Prosimy o odesłanie towaru (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) w ciągu 14 dni od zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy.
Dlaczego mój ulubiony produkt lavera nie jest już dostępny w sklepie internetowym lavera?
Może to mieć kilka przyczyn. Czasami produkt jest po prostu wyprzedany i po kilku dniach ponownie dostępny w sklepie internetowym. Jeśli jednak po kilku dniach nadal nie jest dostępny, być może wprowadziliśmy na rynek nową wersję produktu.
Nasz asortyment produktów jest stale rozwijany – co roku wprowadzamy na rynek wiele nowych, innowacyjnych produktów. Ponieważ nie wszystkie istniejące produkty mogą być kontynuowane, zastępujemy niektóre serie produktów innowacyjnymi nowościami. Może się więc zdarzyć, że Twój ulubiony produkt został zmodyfikowany w celu optymalizacji jego właściwości lub konsystencji. W takim przypadku nastąpią zmiany w wyglądzie i/lub składzie produktu. W takim przypadku poprzednia wersja nie będzie niestety produkowana.
W niektórych przypadkach niektóre produkty lavera są również wycofywane z asortymentu bez zamiennika i nie są już produkowane. W ten sposób robią miejsce dla nowych, atrakcyjnych produktów, które można wygodnie kupić w naszym sklepie internetowym lub w sklepach stacjonarnych.
Niektóre wycofane produkty mogą być jeszcze przez jakiś czas dostępne na naszej stronie z wyprzedażami i promocjami. Zapraszamy do przeglądania!
Nasza rada: zajrzyj do naszego wirtualnego działu nowości! Być może szybko znajdziesz tam nowy kosmetyk, który stanie się Twoim ulubionym towarzyszem!
Jak skontaktować się z obsługą klienta sklepu internetowego lavera?
Jeśli nie znaleźliśmy odpowiedzi na Twoje pytanie dotyczące zamówienia w sekcji FAQ, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. W tym przypadku prosimy o wpisanie w temacie „Zamówienie”.
Masz pytania dotyczące naszych produktów i ich stosowania? Nasi koledzy i koleżanki z zespołu doradczego lavera chętnie Ci pomogą. Jeśli chcesz się z nimi skontaktować, skorzystaj również z formularza kontaktowego i wybierz temat „Produkty/doradztwo”.
Promocje i kupony
Jak zrealizować kod kuponu lub kod promocyjny w sklepie internetowym lavera?
Kod kuponu lub kod promocyjny można wprowadzić w koszyku. Odpowiednie pole znajduje się w koszyku poniżej podsumowania zamówienia. Wpisz kod w polu „Wprowadź kod kuponu” i kliknij znacznik wyboru po prawej stronie pola. Po wprowadzeniu kodu wartość koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana.
Wszystkie kody rabatowe podlegają określonym warunkom: w niektórych przypadkach można na przykład wprowadzić tylko jeden kod rabatowy na zamówienie, czasami kod obowiązuje tylko na określone produkty objęte promocją lub nie można go łączyć z innymi rabatami. Szczegółowe warunki można znaleźć na odpowiedniej stronie promocyjnej lub w biuletynie informacyjnym.
Czy mogę zrealizować mój kupon lub kod promocyjny lavera również po złożeniu zamówienia?
Niestety nie ma możliwości późniejszego wykorzystania kuponu lub kodu promocyjnego. Kod należy zawsze wpisać w odpowiednim polu przed sfinalizowaniem zamówienia.
Co to jest „produkt z krótką datą”?
To proste: te produkty są po prostu zbyt piękne, aby je wyrzucić! Oznaczenie „krótka data” oznacza, że termin przydatności do użycia po otwarciu tego produktu upłynie w ciągu najbliższych miesięcy. Dlatego oferujemy te produkty w obniżonej cenie. Każdy na tym zyskuje: my zyskujemy miejsce w magazynie na nowe, ekscytujące produkty, a Ty możesz cieszyć się naszymi sprawdzonymi kosmetykami w atrakcyjnej cenie! Istotna informacja: nasze produkty z krótką datą można przechowywać jeszcze przez co najmniej 2 miesiące.
Konto klienta
Jak założyć konto klienta w sklepie internetowym lavera?
Kliknij na małą ikonę osoby w prawym górnym rogu. Tam możesz bezpłatnie się zarejestrować. W tym celu kliknij „Zarejestruj się”. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska, prawidłowego adresu e-mail, adresu pocztowego i osobistego hasła kliknij „Dalej”. Pamiętaj, że hasło musi mieć co najmniej 8 znaków. W polach adresu możesz również łatwo wprowadzić inny adres dostawy.
Na samym dole masz możliwość zapisania się do naszego newslettera lavera. Warto to zrobić, ponieważ przy pierwszej rejestracji otrzymasz od nas kod rabatowy o wartości 5 €. Następnie zaakceptuj naszą politykę prywatności i warunki użytkowania. Pamiętaj, że pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.
Po pomyślnej rejestracji możesz zalogować się w dowolnym momencie w obszarze klienta. Życzymy miłego przeglądania i zakupów!
Jakie mam korzyści z posiadania konta klienta?
W naszym sklepie internetowym możesz oczywiście również złożyć zamówienie jako gość. Jednak posiadanie konta klienta sprawia, że zakupy są jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze. Oszczędzasz czas i nie musisz przy każdym kolejnym zakupie ponownie wpisywać danych, takich jak adres.
Oto przegląd wszystkich zalet:
Szybkie i wygodne zakupy: jako zarejestrowany klient lavera nie musisz przy każdym zamówieniu ponownie wprowadzać adresu rozliczeniowego i dostawy. Twoje dane i ustawienia zostaną zapisane na później.
Wiele adresów dostawy: masz możliwość zapisania wielu adresów dostawy.
Wybierz swoją ulubioną metodę płatności: w menu Metody płatności” znajdziesz przegląd wszystkich metod płatności dostępnych w sklepie internetowym lavera. Tutaj możesz ustawić swoją preferowaną metodę płatności jako domyślną i zmienić ją w dowolnym momencie.
Wszystko w jednym miejscu: Twoje ostatnie 10 zamówień jest wyświetlanych na stronie „Zamówienia”. Dzięki temu możesz szybko sprawdzić, które produkty lavera już kupiłeś. Możesz również wyświetlić szczegóły dostawy i płatności ostatnich zamówień.
Po zalogowaniu się na stronie przeglądowej zobaczysz wszystkie zapisane informacje. Tutaj możesz edytować swój profil (ustawienia osobiste), zmienić domyślną metodę płatności, zmienić zapisane adresy dostawy i wyświetlić ostatnie zamówienie.
Jak mogę sprawdzić moje ostatnie zamówienia?
Swoje ostatnie zamówienia możesz wygodnie przeglądać w naszym obszarze klienta. W tym celu zaloguj się na stronie www.lavera.de/account, podając swój adres e-mail i hasło. W menu „Zamówienia” znajdziesz swoje ostatnie zamówienia w naszym sklepie internetowym. Zobaczysz tam również status płatności i dostawy, wybraną formę płatności oraz szczegółowy wykaz zamówionych produktów.
Jak dodać nowy adres dostawy?
Dodanie nowego adresu dostawy do konta jest bardzo proste. W lewym menu nawigacyjnym kliknij stronę „Adresy”, a następnie pole „Dodaj nowy adres”. Po wprowadzeniu danych kliknij przycisk „Zapisz adres”, a zostanie on zapisany jako adres preferowany dla następnych zakupów w naszym sklepie.
Jak zmienić zapisany adres dostawy?
Masz za sobą przeprowadzkę lub chcesz, aby zamówione produkty zostały wysłane na inny adres dostawy? Nie ma problemu! Zaloguj się do naszego panelu klienta przy użyciu swoich danych dostępowych i kliknij pozycję menu „Adresy”. Tam możesz odpowiednio zmienić i zapisać swój aktualny standardowy adres dostawy.
Jak zmienić zapisaną metodę płatności?
Zaloguj się do naszego panelu klienta przy użyciu swoich danych dostępowych i kliknij opcję menu „Płatność”. Tam możesz odpowiednio zmienić i zapisać swoją aktualną standardową metodę płatności.
Czy mogę złożyć zamówienie jako gość?
Tak, w naszym sklepie internetowym możesz złożyć zamówienie jako gość i nie musisz rejestrować się jako klient. W tym celu należy wypełnić wszystkie wymagane dane podczas procesu składania zamówienia, które nie zostaną zapisane.
Zapomniałem hasła do obszaru klienta lavera. Co mam zrobić?
To żaden problem. Po prostu wejdź na stronę www.lavera.pl/account i kliknij pod polem hasła na „Nie pamiętam hasła”. Następnie wpisz swój adres e-mail w odpowiednim polu. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Kliknij link zawarty w wiadomości, aby zmienić hasło.
kontakt
Masz pytania dotyczące zamówienia w sklepie internetowym lavera?
Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta!
E-mail: service@lavera.shop
Uwaga:
Informujemy, że obecnie otrzymujemy bardzo wiele zapytań i nie zawsze jesteśmy w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak zwykle. Nasz zespół skontaktuje się z Tobą jednak tak szybko, jak to możliwe, aby Ci pomóc. Dziękujemy za zrozumienie!
Masz pytania dotyczące produktów kosmetycznych lavera i ich stosowania?
Skontaktuj się z naszym zespołem doradców:
E-mail: beratungsteam@lavera.de
Telefon: +49 (0) 511/67 541 200
Uwaga:
Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–11:00 i 14:00–15:00.
Ważne:
Niestety nie udzielamy informacji telefonicznych dotyczących zamówień złożonych w sklepie internetowym. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z działem obsługi klienta sklepu internetowego pod adresem service@lavera.shop.
Szukasz kontaktu z naszym działem prasowym?
W przypadku pytań prasowych prosimy o kontakt pod adresem presse@lavera.de. Zespół prasowy jest osobą kontaktową w sprawach dotyczących produktów:
E-mail: presse@lavera.de
W przypadku pytań dotyczących firmy zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej laverana.com.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. W przypadku pytań dotyczących zamówienia lub sklepu internetowego prosimy o kontakt mailowy pod adresem service@lavera.shop . W przypadku pytań dotyczących kosmetyków naturalnych Lavera lub ich zastosowania, nasi pracownicy z zespołu konsultingowego Laverana GmbH & Co. KG są do Państwa dyspozycji. Prosimy również o kontakt mailowy pod adresem beratungsteam@lavera.de.
Bezpieczne transakcje
Transakcje są obsługiwane z zachowaniem standardów bezpieczeństwa obowiązujących w banku.
Prosta system kasowy
Korzystanie z naszej bezpiecznej płatności jest szybkie i proste.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.