FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Masz pytanie odnośnie naszych produktów?
Lavera Naturkosmetik przygotowała dla Państwa najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi podzielone na różne kategorie.
5 najczęściej zadawanych pytań
Gdzie mogę kupić naturalne kosmetyki marki Lavera?
Nasze produkty są zazwyczaj dostępne w sklepach ze zdrową żywnością, sklepach z naturalnymi kosmetykami, aptekach, sklepach ze zdrową żywnością, perfumeriach, domach towarowych, drogeriach, w naszym sklepie internetowym oraz w innych sklepach internetowych.
Należy pamiętać, że asortyment produktów może się różnić w zależności od sprzedawcy.
Jak stosować serum?
Jak stosować serum?
Najlepiej stosować serum Lavera PO dokładnym oczyszczeniu twarzy i PRZED nałożeniem ulubionego kremu na dzień lub na noc. Powód: Świeża, oczyszczona skóra pozwala małym, wysoce skoncentrowanym składnikom aktywnym serum łatwiej wnikać w skórę. W zależności od potrzeb pielęgnacyjnych skóry, możesz stosować nasze serum codziennie lub kilka razy w tygodniu.
Przy okazji: Szybko wchłaniające się serum Lavera idealnie nadaje się również jako baza pod makijaż, gdyż jego lekka konsystencja nawilża i pielęgnuje skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy.
Nasze wskazówki:
- Aby odświeżyć skórę, delikatnie wklep serum Lavera w okolice oczu
- Słyszałeś kiedyś o „mapowaniu twarzy”? Ta metoda pielęgnacyjna polega na łączeniu kilku serum dla uzyskania różnych efektów pielęgnacyjnych. Nakładaj serum na konkretne partie skóry, aby dotrzeć do miejscowych „problemów”, takich jak przebarwienia czy drobne zmarszczki wokół oczu.
- Jeśli chcesz, możesz również nałożyć serum Lavera na szyję i dekolt – nie tylko skóra twarzy lubi być rozpieszczana!
Wskazówki dotyczące pielęgnacji twarzy za pomocą serum
- Dokładnie oczyść skórę twarzy odświeżającym żelem oczyszczającym, delikatnym mleczkiem oczyszczającym i tonikiem odpowiednim do Twojego rodzaju skóry.
- Nanieś serum Lavera na całą twarz lub tylko na wybrane partie ciała, wykonując okrężne ruchy i delikatnie wmasuj.
- Odczekaj chwilę, aż serum całkowicie się wchłonie
- Następnie nałóż swój zwykły krem na dzień lub na noc
Jak prawidłowo używać szamponów w kostce i żeli pod prysznic marki Lavera?
Trzymaj szampon lub żel pod prysznic Lavera pod ciepłą wodą i wmasuj go w dłonie, aż powstanie gęsta piana. Wmasuj pianę w mokre włosy. Żelem pod prysznic Lavera rozprowadź delikatną pianę na mokrej skórze. Następnie dokładnie spłucz.
Po użyciu należy pozostawić produkty Lavera w stanie stałym do wyschnięcia na powietrzu. Nasza praktyczna, bambusowo-celulozowa kabina prysznicowa i szampon idealnie nadaje się do higienicznego przechowywania.
Które produkty Lavera są wegańskie?
Wszystkie wegańskie produkty Lavera znajdziesz w naszym sklepie internetowym. Możesz je szybko i łatwo znaleźć i dodać bezpośrednio do koszyka.
Dążymy do produkcji kosmetyków naturalnych, skutecznych w zrównoważony sposób. Aby osiągnąć ten cel i zaoferować Państwu najlepsze możliwe rozwiązania pielęgnacyjne, w wybranych produktach Lavera stosujemy również składniki niewegańskie. Dotyczy to również niektórych kosmetyków kolorowych Lavera (np. produktów do stylizacji ust, różu czy cieni do powiek).
Przykładami niewegańskich składników w naturalnych kosmetykach Lavera są wosk pszczeli, karmin i ekstrakt z pereł. Zapewniają one naturalny kolor, ochronę skóry lub pożądany efekt pielęgnacyjny. We współpracy z naszymi dostawcami stale testujemy alternatywy dla składników niewegańskich.
Czy wiesz, że? W 2004 roku, oprócz certyfikowanego produktu naturalnego, zdecydowaliśmy się używać logo Vegan Flower brytyjskiego stowarzyszenia Vegan Society. Symbol ten oznacza, że w produkcie nie zastosowano składników pochodzenia zwierzęcego, lecz wyłącznie odnawialne surowce roślinne. Każdy produkt spełniający wymagania stowarzyszenia Vegan Society może nosić logo wegańskie. Obecnie większość naturalnych kosmetyków Lavera jest wegańska.
Skąd mogę wiedzieć, jak długo wytrzyma mój produkt Lavera?
Tak zwany „ okres przydatności po otwarciu ” (PAO) wskazuje, jak długo należy używać produktu Lavera po otwarciu. Informacje te można rozpoznać po małym, nadrukowanym symbolu słoika, który zawiera liczbę (np. 6, 12 lub 24). Liczba ta wskazuje, ile miesięcy po otwarciu można bezpiecznie używać produktu. Na przykład nasze kosmetyki kolorowe są oznaczone tą informacją.
Mała wskazówka: Po prostu napisz cienkim, wodoodpornym długopisem miesiąc otwarcia produktu Lavera obok symbolu małego słoiczka. W ten sposób zawsze będziesz mieć podgląd daty ważności i będziesz mógł lepiej oszacować, ile czasu upłynie, zanim się zużyje.
Niektóre produkty Lavera zawierają bardzo precyzyjne informacje o okresie przydatności do spożycia. Na opakowaniach tych produktów znajduje się data minimalnej trwałości (BBD). Data ta wskazuje optymalny termin przydatności produktu. Mały symbol klepsydry wskazuje, gdzie znajduje się data minimalnej trwałości na produkcie. Zwróć uwagę na wytłoczenie, np. 03/2021 (miesiąc/rok). Poniżej znajdziesz informacje dotyczące niektórych naszych opakowań:
- Rurki: Na górnej krawędzi rurki (zagięcie rurki)
- Słoik: Na krawędzi etykiety lub pod słoikiem
- Dozownik z pompką: Pod produktem lub na etykiecie plomby (np. w przypadku kosmetyków Lavera)
- Saszetki (maski i próbki): tył, spód lub bok saszetki
- Pudełka składane : dół
Szybka wskazówka : Regularnie sprawdzaj datę ważności kosmetyków. A jeśli już jesteś w fazie porządków, przeczytaj nasz artykuł w magazynie „Czyść swoją rutynę”. Wyjaśniamy w nim, dlaczego chaos w łazience może zaburzyć Twoją codzienną rutynę pielęgnacyjną.
Płatności
Czy w sklepie internetowym Lavera obowiązuje minimalna wartość zamówienia?
Tak, minimalna wartość zamówienia w naszym sklepie internetowym wynosi 9,90 EUR . Uwaga: Przy płatnościach kartą Klarna minimalna wartość zamówienia wynosi 20,00 EUR brutto.
Jakie opcje płatności są dostępne w sklepie internetowym lavera?
Za produkty marki Lavera w naszym sklepie internetowym możesz łatwo i wygodnie zapłacić następującymi metodami płatności:
- Płatności Shopify
- Karta kredytowa (Mastercard/Visa)
- PayPal
- Zakup Klarna na rachunek
- Przelew Klarna SOFORT
- Apple Pay
Czy w sklepie internetowym Lavera mogę zapłacić również fakturą?
Niestety, w chwili obecnej nie możemy zaoferować Ci tej metody płatności.
Nasza rada: Możesz zapłacić kartą Klarna na konto. Jeśli nie chcesz korzystać z płatności online, możesz zapłacić z góry lub za pomocą Klarna Sofortüberweisung.
Moja płatność w sklepie internetowym Lavera nie powiodła się. Co mogę zrobić?
Przepraszamy! Najpierw sprawdź, czy wszystkie informacje zostały poprawnie wprowadzone. Możesz również sprawdzić następujące elementy:
Klarna: Sprawdź wiarygodność kredytową swojego konta Klarna: www.klarna.com
Apple Pay: Należy pamiętać, że za pomocą tej metody płatności można płacić tylko na urządzeniu Apple i w przeglądarce Safari lub z poziomu „Portfela”.
Jeśli okaże się, że wpisałeś coś niepoprawnie, spróbuj ponownie, podając poprawne informacje.
Jeśli wszystkie informacje są poprawne i wymagania spełnione, a mimo to płatność nie została zrealizowana, wyślij nam wiadomość e-mail na adres service@lavera.shop , a zajmiemy się realizacją Twojego zamówienia tak szybko, jak to możliwe.
Dostawa
Moja paczka nie dotarła. Co teraz?
Przyczyn może być kilka. Dlatego pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to sprawdzić numer przesyłki u odpowiedniego przewoźnika i zapytać o jej status. Numer przesyłki znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia. Sprawdź również, czy paczka nie została pozostawiona u sąsiada.
Jeżeli status przesyłki u dostawcy usług kurierskich nie ulegnie zmianie nawet po 5 dniach, prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego, wpisując w temacie wiadomości „Zamówienie” i numer zamówienia w polu tekstowym.
Jeśli Twoja paczka zostanie do nas zwrócona z adnotacją, że nie udało się zidentyfikować odbiorcy, postaramy się ustalić przyczynę i skontaktować się z Tobą. W niektórych przypadkach brakuje ważnych danych adresowych, takich jak numer domu. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, i poprosimy o uzupełnienie brakujących informacji. Następnie ponownie wyślemy Twoje zamówienie. Oczywiście nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Moje zamówienie dotarło uszkodzone. Co mogę zrobić?
Bardzo nam przykro, że wystąpił problem z wysyłką Twojego zamówienia. Prosimy o powiadomienie nas mailowo na adres service@lavera.shop, w temacie wiadomości wybierając „Zamówienie” . Prosimy o podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli je zidentyfikować. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe, aby znaleźć rozwiązanie.
Jak mogę anulować zakup?
Masz prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny. W takim przypadku wystarczy wysłać e-mail na adres service@lavera.shop i poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe. Prosimy o odesłanie towaru (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o chęci odstąpienia od umowy.
Dlaczego mój ulubiony produkt marki Lavera nie jest już dostępny w sklepie internetowym Lavera?
Przyczyn może być kilka. Czasami produkt jest po prostu niedostępny, a potem po kilku dniach znów pojawia się w sklepie internetowym. Jeśli po kilku dniach nadal jest niedostępny, może to oznaczać, że wprowadziliśmy nową wersję.
Nasza oferta produktów stale się rozwija – co roku wprowadzamy wiele innowacji produktowych. Ponieważ nie możemy oferować wszystkich istniejących produktów, niektóre linie produktów zastępujemy innowacyjnymi nowościami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twój ulubiony produkt został przeprojektowany w celu optymalizacji jego właściwości lub konsystencji. W takim przypadku nastąpią zmiany w projekcie i/lub recepturze. Niestety, poprzednia wersja nie jest już produkowana.
W niektórych przypadkach niektóre produkty marki Lavera są wycofywane z produkcji bez zamienników. Dzięki temu możliwe jest wprowadzenie nowych, atrakcyjnych produktów, które można wygodnie nabyć w naszym sklepie internetowym lub stacjonarnym.
Niektóre wycofane produkty mogą być przez jakiś czas dostępne na naszej stronie z promocjami i wyprzedażami. Zapraszamy do przeglądania!
Jak skontaktować się z obsługą klienta sklepu internetowego Lavera?
Jeśli nie znaleźliśmy odpowiedzi na Twoje pytanie dotyczące zamówienia w sekcji FAQ, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. W temacie wiadomości wpisz „Zamówienie”.
Masz pytania dotyczące naszych produktów i sposobu ich użytkowania? Nasi koledzy z zespołu konsultingowego Lavera chętnie Ci pomogą. Aby się z nimi skontaktować, skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz w temacie wiadomości „Produkty/Konsultacje”.
Promocje i kupony
Jak zrealizować kupon lub kod promocyjny w sklepie internetowym Lavera?
Możesz wpisać swój kupon lub kod promocyjny w koszyku. Odpowiednie pole znajdziesz w koszyku pod podsumowaniem zamówienia. Wpisz kod w polu „Wprowadź kod kuponu” i kliknij znacznik wyboru po prawej stronie pola. Wartość Twojego koszyka zostanie automatycznie zaktualizowana po wpisaniu kodu.
Wszystkie kody rabatowe podlegają określonym warunkom: w niektórych przypadkach, na przykład, można użyć tylko jednego kodu rabatowego na jedno zamówienie; czasami kod jest ważny tylko na wybrane produkty promocyjne; lub kodu rabatowego nie można łączyć z innymi rabatami. Dokładne warunki znajdziesz na stronie danej promocji lub w newsletterze.
Czy mogę zrealizować swój kupon lub kod promocyjny Lavera później?
Niestety, nie ma możliwości wstecznego wykorzystania kuponu ani kodu promocyjnego. Kod należy zawsze wpisać w odpowiednie pole przed sfinalizowaniem zamówienia.
Czym jest tzw. produkt z datą minimalnej trwałości?
To proste: te produkty są po prostu zbyt dobre, żeby je wyrzucić! Etykieta „Najlepiej spożyć przed” oznacza, że produkt ten osiągnie datę minimalnej trwałości w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Dlatego oferujemy te produkty w obniżonej cenie. To korzyść dla wszystkich: robimy miejsce w naszym magazynie na nowe, ekscytujące produkty, a Ty możesz cieszyć się naszymi sprawdzonymi produktami do pielęgnacji skóry w atrakcyjnej, obniżonej cenie! Ważna informacja: nasze produkty z datą minimalnej trwałości mają termin przydatności do spożycia wynoszący co najmniej dwa miesiące.
Konto klienta
Jak założyć konto klienta w sklepie internetowym Lavera?
Kliknij ikonę małej osóbki w prawym górnym rogu. Tam możesz bezpłatnie zarejestrować się jako klient. Aby to zrobić, kliknij „Zarejestruj się”. Po podaniu imienia i nazwiska, prawidłowego adresu e-mail, adresu pocztowego oraz hasła, kliknij „Kontynuuj”. Pamiętaj, że hasło musi mieć co najmniej 8 znaków. Możesz również łatwo wpisać inny adres dostawy w polach adresu.
Po pomyślnej rejestracji możesz w każdej chwili zalogować się do Strefy Klienta. Życzymy przyjemnego przeglądania i zakupów!
Jakie opcje oferuje mi moje konto klienta?
Oczywiście, możesz również złożyć zamówienie jako gość w naszym sklepie internetowym. Jednak utworzenie konta klienta sprawi, że zakupy będą jeszcze prostsze i wygodniejsze. Oszczędzasz czas i nie musisz za każdym razem wpisywać danych, takich jak adres, ponownie przy każdym zakupie.
Oto przegląd wszystkich zalet:
- Rób zakupy szybko i wygodnie: Jako zarejestrowany klient Lavera nie musisz za każdym razem przy składaniu zamówienia ponownie wpisywać adresu rozliczeniowego i adresu wysyłki. Twoje dane i ustawienia zostaną zapisane na później.
- Wiele adresów dostawy: Masz możliwość wprowadzenia wielu adresów dostawy.
- Wybierz preferowaną metodę płatności: W menu „Metody płatności” znajdziesz przegląd wszystkich dostępnych opcji płatności w sklepie internetowym Lavera. Możesz ustawić preferowaną metodę płatności jako domyślną i zmienić ją w dowolnym momencie.
- Wszystko w jednym miejscu: Twoje ostatnie 10 zamówień jest wyświetlanych na stronie „Zamówienia”. Dzięki temu możesz szybko sprawdzić, które produkty Lavera już kupiłeś. Tutaj możesz również sprawdzić szczegóły dostawy i płatności dla swoich ostatnich zamówień.
Na stronie podsumowania po zalogowaniu zobaczysz wszystkie zapisane informacje. Możesz tam edytować swój profil (ustawienia osobiste), zmienić domyślną metodę płatności, zmienić zapisane adresy dostawy i wyświetlić ostatnie zamówienie.
Jak mogę przeglądać swoje ostatnie zamówienia?
Możesz łatwo przeglądać swoje ostatnie zamówienia w naszej Strefie Klienta. Aby to zrobić, zaloguj się na stronie, podając swój adres e-mail i hasło. W menu „Zamówienia” znajdziesz swoje ostatnie zamówienia w naszym sklepie internetowym. Znajdziesz tam również status płatności i dostawy, wybraną metodę płatności oraz szczegółową listę zamówionych produktów.
Jak dodać nowy adres dostawy?
Dodanie nowego adresu dostawy do konta jest proste. Kliknij stronę „Adresy” w lewym panelu nawigacyjnym, a następnie pole „Dodaj nowy adres”. Po wpisaniu adresu kliknij przycisk „Zapisz adres”, a zostanie on zapisany jako preferowany adres na kolejne zakupy w naszym sklepie.
Jak zmienić zapisany adres dostawy?
Przeprowadziłeś się lub chcesz, aby Twoje zamówione produkty zostały wysłane na inny adres dostawy? Nie ma problemu! Zaloguj się do naszej Strefy Klienta, używając swoich danych logowania i kliknij w menu „Adresy”. Tam możesz zmienić i zapisać swój domyślny adres dostawy.
Jak zmienić zapisaną metodę płatności?
Zaloguj się do naszej strefy klienta, używając swoich danych logowania i kliknij pozycję menu „Płatność”. Tam możesz zmienić i zapisać swoją domyślną metodę płatności.
Czy mogę złożyć zamówienie jako gość?
Tak, możesz złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym jako gość i nie musisz się rejestrować jako klient. Możesz po prostu wypełnić wszystkie wymagane dane podczas składania zamówienia, bez konieczności ich zapisywania.
Zapomniałem hasła do panelu klienta Lavera. Co mogę zrobić?
To żaden problem. Wystarczy wejść na stronę i kliknąć „Zapomniałeś hasła?” pod polem hasła. Następnie wpisz swój adres e-mail w wyznaczonym polu. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Kliknij zawarty w niej link, aby zmienić hasło.
kontakt
Masz pytania dotyczące swojego zamówienia w sklepie internetowym Lavera?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta!
Adres e-mail: service@lavera.shop
Ogłoszenie:
Uprzejmie informujemy, że obecnie otrzymujemy bardzo dużo zapytań i nie zawsze jesteśmy w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak zwykle. Nasz zespół skontaktuje się z Państwem najszybciej, jak to możliwe, aby pomóc w Państwa sprawie. Dziękujemy za zrozumienie!
Masz pytania dotyczące kosmetyków naturalnych Lavera i ich zastosowania?
W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym zespołem konsultantów:
E-mail: beratungsteam@lavera.de
Telefon: +49 (0) 511/67 541 200
Uwaga:
Nasz telefon serwisowy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 11:00 i 14:00 - 15:00.
Ważny:
Niestety, nie możemy udzielić informacji o zamówieniach złożonych w sklepie internetowym przez telefon. Prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą klienta sklepu internetowego pod adresem service@lavera.shop.
Chcesz skontaktować się z naszą prasą?
W przypadku pytań prasowych prosimy o kontakt pod adresem presse@lavera.de. Nasz zespół prasowy jest do Państwa dyspozycji i chętnie odpowie na wszelkie pytania dotyczące naszych produktów:
E-mail: presse@lavera.de
W przypadku pytań dotyczących firmy prosimy odwiedzić naszą korporacyjną stronę internetową laverana.com
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. W przypadku pytań dotyczących zamówienia lub sklepu internetowego prosimy o kontakt mailowy pod adresem service@lavera.shop . W przypadku pytań dotyczących kosmetyków naturalnych Lavera lub ich zastosowania, nasi pracownicy z zespołu konsultingowego Laverana GmbH & Co. KG są do Państwa dyspozycji. Prosimy również o kontakt mailowy pod adresem beratungsteam@lavera.de.
Bezpieczne transakcje
Transakcje są obsługiwane z zachowaniem standardów bezpieczeństwa obowiązujących w banku.
Prosta kasa
Korzystanie z naszej bezpiecznej płatności jest szybkie i proste.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie.